023 564 26 20

FAQ

Vind hier de meest gestelde vragen over een bezoek aan Papa's Beach House.

Mail ons je vraag
  • Zijn jullie geopend voor lunch of diner (i.v.m. COVID-19)?
      I.v.m. COVID-19 is Papa's Beach House momenteel gesloten. And we miss you guys! We kijken ernaar uit om jullie na de lockdown weer te zien.
  • Papa’s is een cashless restaurant. Wat houdt dat voor mij als gast in?
      Je kunt bij ons niet meer met contant geld betalen, alleen nog met je pinpas of mobiel. Naast dat het veel efficiënter en sneller gaat, zorgt cashless betalen ook nog eens voor extra veiligheid voor onze gasten en personeel.
  • Houden jullie rekening met een glutenallergie, lactose intolerantie en andere allergieën?
      Wij houden altijd rekening met gasten die gluten vrij eten of intolerant zijn voor bijvoorbeeld lactose. Ons voorgerecht kan daar volledig op aangepast worden. Daarnaast hebben we glutenvrij brood en adviseren we je graag over gerechten die glutenvrij geserveerd kunnen worden. We vinden het fijn dieetwensen al bij de reservering door te krijgen, zodat we op tijd kunnen zorgen voor een passend alternatief.
  • Waarom werken jullie soms met een andere menukaart?
      Op drukke dagen werken we met een aangepaste menukaart om de snelheid en kwaliteit te kunnen waarborgen.
  • Zijn jullie rolstoel- en minder valide toegankelijk?
      Ja, alle ruimtes in Papa's Beach House zijn gelijkvloers. Het strandterras is bereikbaar via een speciaal pad voor rolstoelgebruikers. Indien mogelijk horen we dit graag bij de reservering, zodat we hier rekening mee kunnen houden bij de tafelindeling.
  • Hoe weet ik of het strand geopend is?
      Het kan zijn dat ons strand niet toegankelijk is in verband met een besloten evenement. We adviseren je telefonisch contact met ons op te nemen via 023 564 26 20 als je zeker wilt weten of het strand open is.
  • Mogen mijn kinderen in het zand spelen?
      Dit mag als het bij jouw eigen tafel kan. Kinderen mogen niet onnodig over het terras/in het restaurant lopen i.v.m. looproutes. Als je binnen zit willen wij aan je vragen om je kinderen zoveel mogelijk aan tafel te houden.
  • Is het mogelijk om op factuur te betalen?
      Het is mogelijk om op factuur te betalen bij een minimale besteding van 750 euro. Houd er rekening mee dat wij hiervoor 17,50 euro aan administratiekosten en 2% kredietbeperkingstoeslag in rekening brengen. Mocht je op factuur willen betalen, dan horen wij dit graag vooraf, zodat we de juiste informatie kunnen opvragen.
  • Zijn honden welkom?
      Honden zijn nog steeds welkom tot 17.00 uur aangelijnd op het strand terras en in Key West. Indien het weer het toe laat, ontvangen we ’s avonds na 17.00 uur ook honden op het strand.
  • Ik heb een knap persoon gespot in jullie team. Hoe kom ik in contact?
      Heel vleiend uiteraard, maar we krijgen regelmatig te horen dat we zo'n leuk (lees: knap) team hebben, en daar zijn we het helemaal mee eens! Heb je nou de man of vrouw van je dromen gespot in het restaurant, liefdesbrieven mogen verstuurd worden naar papas@claus.nl...
  • Is er voldoende parkeergelegenheid?
      Zeker. We hebben genoeg parkeerplekken op 30 meter loopafstand van Papa’s Beach House. Houd er wel rekening mee dat deze openbaar zijn en onbewaakt. Laat geen waardevolle spullen achter in je auto.
  • Kan ik een cadeaubon bij jullie kopen?
      Jazeker, onze cadeaubonnen zijn tijdens openingstijden verkrijgbaar. De cadeaubonnen zijn met een vrij bedrag in te vullen.
  • Kan ik met mijn bootje bij jullie aanmeren?
      Helaas kun je niet aanmeren met je bootje bij ons omdat het te ondiep is.
  • Mag ik een eigen taart meenemen?
      Dit mag, wij faciliteren graag in serviesgoed alleen vragen wij wel 1,50 servieskosten p.p.
Drag