023 564 26 20

FAQ

Vind hier de meest gestelde vragen over een bezoek aan Papa's Beach House.

Mail ons je vraag
  • Wat moet ik weten om te reserveren voor het terras?
      • Vanaf 28 april nemen we reserveringen aan voor maximaal 6 personen, mits je uit hetzelfde huishouden komt.
      • Vanaf 12.00 uur voor de lunch.
      • Vanaf 15.00 uur voor de borrel.
      • Er worden geen vaste zitplaatsen gereserveerd. Ter plekke krijg je een zitplaats toegewezen.
      Reserveer nu alvast je tafel, reserveringen gaan hard!
  • Dien ik te reserveren?
      Wij raden je altijd aan om te reserveren, maar je mag ook gewoon binnenlopen en ter plekke een reservering maken!
  • Zijn honden welkom?
      Honden zijn aangelijnd nog steeds welkom op het strand terras.
  • Papa’s is een cashless restaurant. Wat houdt dat voor mij als gast in?
      Je kunt bij ons niet meer met contant geld betalen, alleen nog met je pinpas of mobiel. Naast dat het veel efficiënter en sneller gaat, zorgt cashless betalen ook nog eens voor extra veiligheid voor onze gasten en personeel.
  • Hoe werkt het suppen bij Papa's?
      Je reserveert online een board voor een bepaald tijdslot en kiest je betaalmethode. Op de dag dat je gaat suppen open je de locker met je telefoon en haal je het board er uit. Neem je telefoon mee op het water in het waterdichte hoesje. Doe de locker weer dicht en ga het water op. Sluit af met een koude rosé of Papa’s IPA in het zonnetje.
  • Wanneer kan ik niet suppen bij Papa's?
      Indien er slecht weer wordt voorspelt of wanneer er een besloten feest is bij Papa's Beach House, is het niet mogelijk om te suppen. Mocht dit het geval zijn, dan laten we het weten via onze socials!
  • Houden jullie rekening met een glutenallergie, lactose intolerantie en andere allergieën?
      Wij houden altijd rekening met gasten die gluten vrij eten of intolerant zijn voor bijvoorbeeld lactose. Ons voorgerecht kan daar volledig op aangepast worden. Daarnaast hebben we glutenvrij brood en adviseren we je graag over gerechten die glutenvrij geserveerd kunnen worden. We vinden het fijn dieetwensen al bij de reservering door te krijgen, zodat we op tijd kunnen zorgen voor een passend alternatief.
  • Waarom werken jullie soms met een andere menukaart?
      Op drukke dagen werken we met een aangepaste menukaart om de snelheid en kwaliteit te kunnen waarborgen.
  • Zijn jullie rolstoel- en minder valide toegankelijk?
      Ja, alle ruimtes in Papa's Beach House zijn gelijkvloers. Het strandterras is bereikbaar via een speciaal pad voor rolstoelgebruikers. Indien mogelijk horen we dit graag bij de reservering, zodat we hier rekening mee kunnen houden bij de tafelindeling.
  • Is het mogelijk om op factuur te betalen?
      Het is mogelijk om op factuur te betalen bij een minimale besteding van 750 euro. Houd er rekening mee dat wij hiervoor 17,50 euro aan administratiekosten en 2% kredietbeperkingstoeslag in rekening brengen. Mocht je op factuur willen betalen, dan horen wij dit graag vooraf, zodat we de juiste informatie kunnen opvragen.
  • Ik heb een knap persoon gespot in jullie team. Hoe kom ik in contact?
      Heel vleiend uiteraard, maar we krijgen regelmatig te horen dat we zo'n leuk (lees: knap) team hebben, en daar zijn we het helemaal mee eens! Heb je nou de man of vrouw van je dromen gespot in het restaurant, liefdesbrieven mogen verstuurd worden naar papas@claus.nl...
  • Is er voldoende parkeergelegenheid?
      Zeker. We hebben genoeg parkeerplekken op 30 meter loopafstand van Papa’s Beach House. Houd er wel rekening mee dat deze openbaar zijn en onbewaakt. Laat geen waardevolle spullen achter in je auto.
  • Kan ik een cadeaubon bij jullie kopen?
      Jazeker, onze cadeaubonnen zijn tijdens openingstijden verkrijgbaar. De cadeaubonnen zijn met een vrij bedrag in te vullen.
  • Kan ik met mijn bootje bij jullie aanmeren?
      Helaas kun je niet aanmeren met je bootje bij ons omdat het te ondiep is.
Drag